Nilüfer - Zalimin Kararı / Hayal / Sen Beni Hiç Tanımaşsın (2010) (3 CD)

Nilüfer - Zalimin Kararı / Hayal / Sen Beni Hiç Tanımaşsın (2010) (3 CD)



Nilüfer - Zalimin Kararı / Hayal / Sen Beni Hiç Tanımaşsın (2010)

CD/1 - Zalimin Kararı

   1. Zalimin Kararı
   2. Zalimin Kararı (Alaturka Versiyon)
   3. Zalimin Kararı ( Karaoke Versiyon)
   4. Zalimin Kararı ( Alaturka - Karaoke)


CD/2 - Hayal

   1. Tanrım
   2. Bir Bilseydin
   3. Olmadı Gitti
   4. Yaramaz
   5. İncir Çekirdeği
   6. Hayal
   7. Bir Liste
   8. Unutmadım
   9. Düş Misali
  10. Sen Beni Tanımamışsın
  11. Sen ve Ben

CD/3 - Sen Beni Tanımamışsın

   1. Sen Beni Tanımamışsın
   2. Sen Beni Tanımamışsın (Akustik Versiyon)
   3. Sen Beni Tanımamışsın (Remix: Hüseyin Karadayı)
   4. Sen Beni Tanımamışsın (Remix: Suat Ateşdağlı)

Nilüfer - Zalimin Kararı / Hayal / Sen Beni Hiç Tanımaşsın (2010) (3 CD) full albüm diskografi download ücretsiz mp3 bedava indir beleş albüm download rapid no rapid tek link mp3 online müzik dinle bedava 

Benzer Şeyler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder